Asiakkaan tiloissa työskentelevien asiantuntijoiden työtyytyväisyys

| More

Jaana Holapan YAMK-opinnäytetyössä ”Asiakkaan tiloissa työskentelevien asiantuntijoiden työtyytyväisyys” tutkitaan työtyytyväisyyttä uudenlaisessa työympäristössä, asiakkaan tiloissa. Tällöin oleelliseksi työtyytyväisyyden tekijäksi nousee esimerkiksi yhteisöllisyys. Asiantuntijat sitoutuvat juuri kyseisen asiakkaan tarjoamaan työyhteisöön, juuri ilmestyneessä julkaisussa kerrotaan. 

Opinnäytetyö on tehty konkreettiseen tiedontarpeeseen vastaamiseksi. Tutkimuksen kohteena oli suomalaisen IT-alan telekommunikaatioyksikkö Oulussa. Suurin osa työntekijöistä työskentelee erilaisissa alihankintaprojekteissa, jolloin toimipiste ja työympäristö muodostuvat asiakkaan tiloihin. Sekä työympäristöltään että työnkuvaltaan tällainen työ poikkeaa perinteisestä työn määrittelystä, minkä vuoksi se on kiintoisa tarkastelun kohde. Tutkimus on toteutettu motivaatioteorioista ja organisatorisen käyttäytymisen käsitteistöllä, ja haastattelut laadullisella menetelmällä. Työ tarjoaa kiinnostavan tapaustutkimuksen aiheesta, joka on hyvin ajankohtainen.

Holappa Jaana
Julkaisusarja: B nro 15
Vuosi: 2009
Laajuus: 75 s.
ISSN: 1239-7733
ISBN: 978-952-5153-87-3 (nid.)
ISBN: 978-952-5153-88-0 (pdf.)
Hinta:  8 €

Lataa PDF (tallenna koneelle: oikea nappi -> tallenna / save)

Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää evästeistä. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK